Γράφει η Τζένη Ανδρουκάκη,
Professional Development Coach, PCC, CMC
Δουλεύοντας ως coaches και περνώντας από τη μια συνεδρία στην άλλη, προσέχoυμε να κάνουμε αυτά που χρειάζονται για να προσφέρουμε την καλύτερη υπηρεσία στους πελάτες μας: να συγκεντρωθούμε πριν τη συνεδρία, αδειάζοντας το μυαλό μας από καθημερινές έννοιες ή τον προηγούμενο πελάτη, να εστιάσουμε, να ακούσουμε, να ρωτήσουμε, να ενθαρρύνουμε τον πελάτη με τη σκέψη πάντα στην ευθύνη του, κατά τη διάρκεια της συνεδρίας και να τακτοποιήσουμε τις σημειώσεις μας με τον απαραίτητο αναστοχασμό στο τέλος.
Τι κερδίζουν όμως οι πελάτες μετά από τις συνεδρίες μας;
Πετυχαίνουν τους στόχους που έχουν θέσει με καθαρό μυαλό, με τις αλλαγές που χρειάζονται και σύμφωνα με τα όσα είναι σημαντικά για εκείνους – τις αξίες τους. Και μακροπρόθεσμα; Οι συνεδρίες μας συνήθως ολοκληρώνονται μετά από έναν κύκλο. Και μετά; Τι παίρνουν μαζί τους;
Οι ίδιοι απαντούν, ας τους ακούσουμε κι ας πάρουμε πολύτιμη ανατροφοδότηση:
- Έχω μάθει πως να εστιάζω στα σημαντικά για εμένα
- Έχω μάθει να δίνω χρόνο, χώρο και σκέψη στον εαυτό μου
- Έχω μάθει να κάνω συνειδητές επιλογές και να παίρνω συνειδητές αποφάσεις. Ακόμα κι αν δεν αποδειχθούν «σωστές» ξέρω με ποιο σκεπτικό τις πήρα.
- Έχω μάθει να αναγνωρίζω τα συναισθήματά μου και να τα διαχειρίζομαι.
- Έχω μάθει να μαθαίνω από τα λάθη μου
- Έχω μάθει να αναγνωρίζω πότε πέφτω στις παλιές συνήθειες
- Έχω μάθει να ακούω την ομάδα μου
- Έχω μάθει τα δυνατά μου σημεία και πως να αναγνωρίζω τα δυνατά σημεία της ομάδας μου.
- Έχω μάθει να επικοινωνώ με σαφήνεια το μήνυμά μου.
- Έχω μάθει να βάζω όρια και να λέω ναι και όχι, όταν θέλω εγώ.
- Έχω μάθει… ποιος, ποια, ποιο είμαι…
- Έχω μάθει….
Νομίζω ότι τελικά είναι ακόμα πιο πολύτιμο, πέρα από το να πετυχαίνουν το στόχο τους, να αναγνωρίζουν τον καινούριο δρόμο τους και τα εργαλεία που παίρνουν μαζί τους για να πορευτούν και μετά από την coaching συνεργασία μας.
Μπορεί να μην μας ξαναχρειαστούν, αλλά όταν συμβεί αυτό, θα έρθουν με συνειδητή απόφαση για το επόμενο βήμα τους.